未名花殇

抄袭达人“W的收藏夹”这里不欢迎你!

I Love You - Sarah McLachlan

世上最悦耳动听的一句话 《 I Love You》

深情、轻柔、温婉、宛如天籁,加拿大“天使女伶”Sarah McLachlan (莎拉·克劳克兰)这首老歌 最适合情人节不过了,祝福有情人天天幸福快乐~

这首歌也是电影《Message in a Bottle 瓶中信》插曲。

歌词大意:

I have a smile
我的笑容
stretched from ear to ear
欣喜地绽放
to see you walking down
当我看见你从路的那头走来
the road We meet at the lights
我们在路灯下会合
I stare for a while
我凝望着
the world around disappears Just you and me
我们周围的世界已不复存在,只有你和我
on this island of hope
在这希望的岛屿上
a breath between us could be miles
我们的呼吸如此靠近
Let me surround you
让我紧紧抱着你
my sea to your shore
我的海浪拍打你
let me be the calm you seek
让我做你所寻找的宁静港湾
Oh and every time I'm close to you
噢  每一次,当我靠近你
there's too much I can't say and you just walk away
有那么多话还来不及说,而你已经离开
And I forgot to tell you
所以我总是忘记告诉你
I love you
我爱你
and the night's too long
没有你的黑夜好长
and cold here without you
没有你的黑夜好冷
I grieve in my condition
我在这独自忧愁
for I cannot find the words to say I need you so
因为我找不到适当的言语诉说

评论(1)
热度(79)

© 未名花殇 | Powered by LOFTER